4. ČASŤ
Anne: A celé to bolo vytesané zo skaly?
Dr. Anderson: Bolo to úplné dielo ruky človeka … alebo cudzej ruky …. a vedeli sme to priamo z prechodového tunela. Bolo to ako narodiť sa do úplne nového sveta. Bolo absolútne ticho, vzduch bol chladný bez toho, aby bol nepríjemne chladný. Po živote nebolo ani stopy a vyzeralo to, že všetko nadobúda nový zmysel …
Chytrý cieľ, ktorý sa nemohol dočkať dekódovania. Najpozoruhodnejší bol neuveriteľný pocit z kráčania v surrealistickom svete – svete, ktorý vytvorilo niečo úplne cudzie. Predpokladali sme, že ide o cudziu stavbu od okamihu, keď sme opustili tunel „J“.
Anne: Ako ste však okamžite vedeli, že ide o umelú stavbu, a nie o súbor jaskýň, alebo prírodných jaskýň?
Dr. Anderson: Začiatok točitého schodiska zdobili petroglyfy vytesané do kameňa s presnosťou, akú sme nikdy predtým nevideli. Celý tunel bol navyše príliš hladký – takmer vyleštený – na to, aby to bola prirodzená stavba. Existovala predstava architektúry … Znamená to, že to niekto pritiahol s mimoriadnym zámerom a pozornosťou.
Na podlahe prekvapivo nebolo nič. Ani kamienok, alebo zrnko piesku. Každý povrch bol úplne čistý, hladký a vyleštený. Bol tam prach, ale len prach. A niečo ako polymérový povlak, ktorý sa nachádzal na každom štvorcovom palci konštrukcie vrátane stropov.
Keď sme sa dostali do prvej miestnosti, ktorá bola len asi 30 metrov od vchodu, jasne si pamätám, že som cítil úctu, alebo niečo podobné náboženskému zážitku. Po tom, čo naše fakle zasvietili na obraz v prvej miestnosti, nikto neprehovoril, a to ešte hodnú chvíľu. Všetky fakle sa na tomto obraze zbiehali a všetci sme asi 40 sekúnd stáli s doširoka roztvorenými ústami v neuveriteľnom hrobovom tichu. Bol som prvý, kto znovu získal hlas, a mohol som rozhodne tvrdiť, že to nebolo dielo indiánov Navajo, alebo iného indiánskeho kmeňa.
Anne: Našli ste všetky izby v ten istý deň?
Dr. Anderson: Áno, chodili sme z miestnosti do miestnosti, zakaždým sme mali pocit, akoby sme sa túlali múzeom mimozemských rás. Musíte pochopiť, že naše pochodne neboli veľmi kvalitné, pretože sme necítili ich potrebu. Živo si pamätám svoje prvé videnie každej miestnosti, oči ohromené … Hypnotizovaný neuveriteľným anachronizmom tohto miesta. Nikdy som nebol v takom surrealistickom prostredí … Bolo to desivé aj očarujúce.
Anne: Aké veľké boli izby a obrazy?
Dr. Anderson: Samotné miestnosti boli pomerne malé … Asi 4 metre v priemere s pomerne vysokými stropmi, v niektorých prípadoch 6 metrov vysokými.
Anne: Súdiac podľa fotiek, ktoré som videla k obrazom, vyzerajú tiež veľmi veľké?
Dr. Anderson: Áno, sú veľké a sú vždy otočené k vchodu do izby. Ak len stojíte pred vchodom do izby, nevidíte celý obraz, je príliš veľký. Aby ste videli celú kompozíciu, musíte vstúpiť do miestnosti.
Anne: Aká je pre labyrintovú skupinu umelecká hodnota týchto obrazov?
Dr. Anderson: Nikto v Labyrinth Group netvrdí, že je umeleckým kritikom, môžem vás ubezpečiť. Myslím si, že je spravodlivejšie povedať, že tí, ktorí videli maľby týchto miestností v ich pôvodnom prostredí – v samotných miestnostiach – považujú umeleckú hodnotu za veľmi presvedčivú. Myslím, že tí, ktorí videli iba fotografie, si mysleli, že to vyzerá skôr ako ilustrácia z detskej knihy.
Anne: Nechcem meniť tému, ale stále sa pýtam, ako vás napadla myšlienka zvoliť si mňa … Myslím … Viem, že ste povedali, že to bolo úplne dielo náhody, ale prečo ste si vybrali práve tohto neznámeho novinára? Čo tak vedec alebo niekto, kto by vám mohol položiť aspoň zložitejšie otázky? Musím sa priznať, že sa cítim úplne neschopná urobiť s vami rozhovor, najmä preto, že ani neviem, aké otázky by som vám mala položiť …
Dr. Anderson: Robíte dobrú prácu … Naozaj veľmi dobrú. Nemali by ste si robiť starosti s otázkami. Sú plné bystrosti. A väčšina ľudí, ktorí si prečítajú tieto informácie, sa budú viac zaujímať o veci, na ktoré sa pýtate ako o vedecký program.
Anne: Možno, ale mám tento pocit neschopnosti a ak by som vám mohla položiť viac vedeckých otázok, mohli by ste ľahšie dokázať svoj príbeh, alebo jeho dôveryhodnosť. Myslím, že vás svojím spôsobom ochromujem.
Dr. Anderson: Čo konkrétne cítite, že sa ma nemôžete opýtať?
Anne: Myslím, že čokoľvek, čo súvisí s cestovaním v čase a BST. Včera večer ste hovorili o veciach, ktoré vo mne potom, čo som ich znovu prečítala, zanechali pocit, že by som mala ísť do týchto vecí hlbšie.
Dr. Anderson: Napríklad …
Anne: To je ten problém; neviem.
Dr. Anderson: Anne, dôvod, prečo som si vás vybral, je jednoduchý. Potreboval som nájsť niekoho, kto vie, ako získať prístup k mainstreamovému médiu a kto ešte nemá žiadnu povesť. Keby som si vybral vedeckého novinára z renomovaných novín, musel by som zodpovedať viac vedeckých otázok a menej otázok o kultúre, umení a sociálnych dôsledkoch projektu „Ancient Arrow“.
Pri mojom náhodnom výbere som vedel, že nemáte žiadny image, ktorý potrebujete zachovať, že viete, ako získať prístup k médiám, a že môžete klásť otázky, ktoré by neodhalili vašu identitu. Preto hovoríme práve teraz … Je zrejmé, že si nemyslíte, že som sa zbláznil.
Anne: Nikdy predtým som sa vás to nepýtala, ale som zvedavá, bola som prvá reportérka, s ktorou ste hovorili, alebo vás niekto poslal preč, kým ste ma našli?
Dr. Anderson: Nie, ste prvý a jediný človek mimo labyrintovej skupiny, s ktorým som hovoril o tomto príbehu.
Anne: Chcela by som zmeniť tému, aby ste mi povedali niečo o osobnosti Fifteen … je to v poriadku?
Dr. Anderson: Áno, to je v poriadku.
Anne: Aký je šéf?
Dr. Anderson: Je mimoriadne sústredený a žiada, aby všetci urobili rovnako. Je workoholik, spí asi 4 hodiny v noci a zvyšok času pracuje na BST. Ak existuje výskum, alebo vývoj nových technológií, ktoré nemajú konkrétny a strategický vplyv na BST, nemá o to záujem. Nebude ani klásť otázky týkajúce sa projektov tohto typu a zvyčajne v rámci ACIO vždy existujú 3 alebo 4 projekty, ktoré nesúvisia s BST.
V rámci labyrintovej skupiny sa všetky projekty týkajú BST.
Anne: Ako vyzerá?
Dr. Anderson: Má priemernú výšku a pomerne dlhé sivé vlasy spadajúce až k ramenám, ktoré sú zvyčajne tvarované do copu. Vždy mi svojimi dlhými vlasmi pripomína Pabla Picassa … Má rovnaký prenikavý pohľad. Je zo Španielska, takže je náhoda, že vyzerá ako Pablo Picasso.
Jeho najcharakteristickejšou črtou sú oči, sú zlomyseľné, ako keď si myslíte, že dieťa urobilo niečo hlúpe; je to len to, že nikto nechápe túto úžasnú časť, ktorá sa skrýva za ich očami.
Anne: Možno som sa ťa už predtým pýtala, ale koľko má rokov?
Dr Anderson: Myslím, že má okolo 60 rokov – alebo aspoň vyzerá, že je v takom veku. Viem, že keď bol študentom, bol na svoj vek starý. Myslím si, že začal mať šedivé vlasy okolo tridsiatky, a asi preto ho viac ako študenta brali za učiteľa.
Anne: Už ste hovorili, že ho vyhodili zo školy. Prečo?
Dr. Anderson: Pamätajte, že aj vo veku, keď väčšina dospievajúcich má záujem flirtovať, pracoval na BST … Alebo aspoň na myšlienke cestovania v čase. Je jedným z tých vizionárov, ktorí prichádzajú do fyzického sveta, a ktorí od malička vedia, prečo prišli. On sa narodil pre cestovanie v čase. A to je všetko. Iba to ho zaujíma.
V 50. rokoch sa výskum BST považoval za stratu času, neúmyselný vtip. Bolo to príliš teoretické a izolované od všetkej praxe. Fifteen hádam zavádzal svojich učiteľov, pretože bol ako študent taký brilantný, že ich väčšinou zastrašoval. Je tiež veľmi tvrdohlavý, a keď mu učitelia povedali, aby zmenil svoju výskumnú tému na niečo konkrétnejšie, Fifteen im zjavne povedal, že majú na mysli malé veci … Alebo niečo podobné.
Neskôr v semestri bol rázne vylúčený, ako mi bolo povedané. Napriek tomu ho spoločnosť Bells Labs na krátky čas najala na výskum kvantity a toho, ako ich môže vedomie ovplyvňovať, o ktoré sa laboratórium veľmi zaujímalo.
Anne: Prepáčte, ale čo sú to kvantá?
Dr. Anderson: Sú to veci ako neutróny, alebo elektróny. Kvanty sú základnými stavebnými kameňmi, z ktorých pozostáva hmota, a môžu sa javiť vo vlnovej aj v časticovej forme.
Anne: Dobre, takže Fifteen sa snažil dokázať, že na kvantá má vplyv vedomie. Prečo to bolo také nebezpečné pre univerzitný výskum?
Dr. Anderson: Tento výskum nebol taký zásadný, bola to iba malá časť celkového výskumu budovania BST pomocou novej fyziky, ktorá sa rýchlo dostala do komunity kvantovej fyziky. Pätnásť vždy tvrdil, že Einsteinova všeobecná teória relativity je chybná.
Čo nie je populárna pozícia. Rovnako ako sa Newtonova teória univerzálnej mechaniky príliš zúžila a nedokáže vysvetliť toľko vysoko zložitých a teoreticky mätúcich javov, ktoré dnes vidíme. Fifteen cítil, že Einsteinova teória podcenila vplyv vedomia na kvantá. V 50. a 60. rokoch to bolo kacírstvo, najmä preto, že to nebolo možné dokázať matematickým modelom, alebo vzorcom. Fifteen teda naďalej tajne rozvíjal svoju teóriu.
ACIO si ho všimol, keď bol zapojený do projektu týkajúceho sa heuristického výučbového systému založeného na technológiách, ktorý ACIO malo od Šedých. Riaditeľ projektu ACIO si všimol jeho inteligenciu a kreativitu a začal mať s mladíkom sympatický vzťah. O niekoľko mesiacov neskôr bol Fifteen prijatý do ACIO a svoju identitu v podstate odložil bokom a rýchlo sa dostal na pozíciu výskumného riaditeľa. Neskôr bol podrobený inteligenčnej akceleračnej technológii Corteum.
Anne: Ako presne táto technológia Corteum urýchľuje, alebo rozvíja inteligenciu?
Dr. Anderson: Len málo ľudí si uvedomuje, že ich vedomá myseľ využíva iba 15 bitov informácií za sekundu lineárneho času. Vo vertikálnom čase však nevedomá myseľ vykonáva približne 70, 80 miliónov bitov informácií.
Pri normálnom vedomí sú teda ľudia vedomí iba nekonečne malého množstva informácií, ktoré ich neustále udržiavajú na nevedomej úrovni. Technológia Corteum je zameraná na zníženie filtračných aspektov vedomej mysle a umožňuje, aby túto vedomú myseľ napájali pakety informácií s vyššou frekvenciou.
Paralelne s týmto úsilím sú mozgové okruhy – aby sa vytvoril obraz – prepojené, aby odolali vyššiemu napätiu informácií, ktoré vyživujú vedomie, čo umožňuje koexistenciu schopností ako fotografická pamäť a abstraktné myslenie. Tieto kapacity sa stávajú filtrom, maticou, ktorá čerpá z nevedomej sýpky tie najvhodnejšie informácie v ktoromkoľvek okamihu úlohy.
Anne: Keby som bola vedkyňa v oblasti správania, chcela by som vám okamžite položiť tisíce otázok. Ale stratil som sa v tom, čo hovoríte … Myslím, koľko bitov informácií teraz môžete použiť?
Dr. Anderson: Nie je to naozaj jednoduchá otázka koľko informácií sa prenáša. Skôr je to o relevantnosti informácií v lineárnom čase na základe zámeru jednotlivca. Keď niekto prejde technológiou Corteum, jeho schopnosť orientovať sa v balíkoch informácií je primeraná danej situácii, alebo problému a je nesmierne posilnená.
Na vyriešenie danej situácie ju väčšina ľudí konfrontuje so svojou vedomou mysľou a riešenie nachádza vo svojich minulých skúsenostiach. Ľudia teda zostávajú v zabehnutých koľajach a modelujú svoje správanie. To všetko zatvára dvere k balíkom informácií v nevedomí, ktoré sa spájajú do analýzy situácie v reálnom čase a majú mimoriadny význam.
Táto technológia urýchľuje proces evolúcie myslenia a aktivuje tok informácií medzi vedomými a nevedomými aspektmi mysle, ktoré prúdia skôr vzostupným špirálovým vzorom než opakujúcim sa kruhom. A práve kvôli kvalite technológie Corteum sa uvoľňuje vrodená inteligencia jednotlivca. Ako vidíte, technológia Corteum nezvyšuje surovú inteligenciu, ale uľahčuje prirodzenú inteligenciu človeka.
Anne: Je to veľmi pekné. Chcela by som vyskúšať túto technológiu urýchľovača Corteum, aby som vám mohla skutočne položiť nejaké dôležité otázky! Dobrá práca! Dáme si pauzu.10 minút pauza.
Dr. Anderson: Keď už máte pásku späť, dovoľte mi zopakovať, že technológia Corteum bola jedným a najvplyvnejším prvkom, ktorý pomohol Fifteen stať sa výkonným riaditeľom spoločnosti ACIO aj skupiny labyrintov.
Vďaka tomu, že mal vynikajúcu myseľ pred tým, ako prešiel procesom rozšírenia inteligencie Corteum, ale tiež z neznámych dôvodov, sa zdalo, že táto technológia zvýšila jeho inteligenciu viac ako ostatných … A to na významnej úrovni.
Anne: Mali ste niekto podozrenie, že Corteum a Fifteen sú nejako dve samostatné veci od Labyrintovej skupiny. Myslím tým, uvažoval niekto o možnosti, že mohli mať iný cieľ … možno BST nebol ich konečným cieľom?
Dr. Anderson: Nie, existovala a myslím si, že stále je, absolútna viera vo Fifteen a Corteum. Musíte pochopiť, že Corteum je benevolentná rasa. Nikdy sme nevideli iné druhy ako tie, ktoré majú dobrý úmysel pomôcť nám a podľa našich najlepších schopností sme sa im snažili pomôcť na oplátku. Bolo to zdvorilé a úplne recipročné partnerstvo.
Anne: Včera ste povedali, že Corteum boli súčasťou labyrintovej skupiny, ktorá mala v skutočnosti 200 ľudí. Ako sa stali súčasťou labyrintovej skupiny?
Dr. Anderson: V skutočnosti si nie som istý. Môžem vám povedať iba to, čo mi bolo povedané, keď som položil rovnakú otázku jednému z riaditeľov, ktorý ma odkázal na môj vstup do labyrintovej skupiny.
Povedal mi, že Corteum si Fifteen vybral ako spojku s ACIO. Vybrali si ho ako jediného, prostredníctvom ktorého chceli zahájiť svoj program prenosu technológií. Sám Fifteen súhlasil s tým, že bude podliehať technológii rozširovania inteligencie, ktorú Corteum ponúkalo. Z tejto skúsenosti sa vykryštalizovala vízia Fifteen, ako by sa mal vyvíjať BST. A najmä vytvoril kostru BST a náčrty. Jednou z vecí, ktoré má Corteum v hojnosti, je logická inteligencia.
Sú veľmi silné z hľadiska vedeckého výskumu a logického uvažovania. Podľa ich vlastného priznania by im chýbala zručnosť vo vizionárskej tvorivej stránke objavovania, a to je presne miesto, kde Fifteen vyniká …
Pokračovanie nabudúce..
Zdieľať článok
Podobné články
- 956. ČASŤ Anne: Zatiaľ sa chcem vrátiť k Tvorcom krídel. Čo si myslí Corteum o časovej kapsule Tvorcov krídel, myslím, že už videli všetko? Dr. Anderson: Áno, boli zapojení od začiatku. Corteum je neoddeliteľnou súčasťou Labyrinth Group ako každý jej ľudský člen, takže pred nimi nie je nič skryté. Hlavné jadro…
- 934. ČASŤ Anne: Takže všetky vlády na svete sú manipulované touto tajnou sieťou organizácií. Čo sú to za organizácie? Spomenuli ste niekoľko, ale aké sú ďalšie? Je medzi nimi aj mafia? Dr. Anderson: Väčšinu z nich by som mohol vymenovať, ale na aký účel? Väčšina z vás by žiadnu nespoznala, alebo na ne nenašla…
- 923. ČASŤ Anne: Jednou z vecí, ktoré mi pripadali čudné, po tom, čo som videla obrázky obrazov v komorách, bola podobnosť medzi nimi. Jasne ich namaľoval ten istý umelec ... alebo myslím, že skupina umelcov. Ale keď si spomeniem na časovú kapsulu, myslela by som si, že by bola zahrnutá rozmanitá skupina…